Friday, February 20, 2009

indie?..muzik?

salam......... indie... ramai org akan ingat benda ni adalah aliran muzik terbaru, ataupun gaya fesyen terbaru..... indie pada mereka adalah trend terbaru bagi generasi zaman ini, dengar lagu HUJAN, MEET UNCLE HUSSAIN & band2 yg semakin meningkat naik... dan gaya fesyen seluar tight yg mcm2 colour, baju2 rekaan seperti SAYA JIWA KOSONG, SAYA CINTA KAMU dan yg lain2 lg, spek mata besar gedabak, rambut lak panjang skit pastu tolak skit belah tepi.. pastu ade gelaran baru lak.. ARTSY GUY.. peh mmg art la lu org.... walau apa pun itu kehendak mereka, so teruskan la dgn ape yg diorg minat selagi diorg bole minat....

pada aku indie tu adalah kerja2 yg dilakukan sendiri, tanpa cuba utk minta bantuan sesiapa utk mencapai ape yg mereka hajati... x kira dlm muzik ke, kerja ke dan mana2 bidang pun... dari segi muzik, mana2 genre pun boleh dipanggil indie jgk, x tertakluk dgn satu genre je... gaya fesyen pun x kisah nk pakai ape pun, janji org tu suke pakai...

tapi walaubagaimana pun aku tumpang bangga dengan usaha mereka dalam menaikkan muzik mereka utk para pendengar, aku harap segala usaha mereka tidak terhenti mcm 2 je...sekian..


aku tetap setia dgn ska-punk, street rock, gangsta reggae, punk rock, old skool glam rock & roll sebagai landasan minat aku dari zaman sekolah aku lg....

No comments:

Post a Comment