Friday, February 20, 2009

hijrah...

salam....

recently ni kebanyakan mber2 ofis aku telah & ingin resign.... ade yang dpt offer jd cikgu, masuk gomen tu, masyuk ooo... aku tumpang happy utk mereka jgk, tp dlm masa yg sama aku rasa sangat sedih, aku kehilangan rakan sekerja yang sangat rapat pada aku.. terasa aku macam keseorangan xde tempat nak gelak2, kongsi2 cerita lagi dgn mereka... tapi itulah kenyataan yang aku kena terima walaupun sedih gile... itulah masa depan mereka dan kalau aku ada ditempat diorg pun aku akan bt keputusan yg sama jgk... aku doakan diorg akan capai apa yg diorg impikan dan x lupa utk jemput aku hadir ke majlis perkahwinan diorg satu hari nanti....

lagi sorg kawan aku, mber ofis aku yg paling rapat plak aku tgk dh mcm xde semangat nk kerja kt sini, mungkin dia rasa mcm aku jgk, kehilangan.... die mungkin decide nk blk ke kampung, nk bt kolam ikan.. lg pun bini die kerja kt kampung, cikgu jgk beb.. so xde la die nk risau sgt kn.. aku x boleh halang kehendak die...

kehilangan diorg ni menyebabkan prestasi kerja aku sedikit terganggu masa baru2 dgr berita diorg ni... tp lama2 aku fikir balik, bkn dh xleh jumpe lg dh, boleh jumpe lg ape, cuma masa je yg akan tentukan bila kn kn kn, ini kan kehidupan namanya... so sekarang ni aku teruskan dgn ape yg aku ada sekarang ni... harap2 kawan baru aku yg gantikan tempat lama kawan aku ni boleh bt aku kerja lg semangat lg... amin...
aku doakan kebahagiaan korang semua, jumpe korang satu hari nanti....

No comments:

Post a Comment