Tuesday, April 6, 2010

saja suka-suka...

Assalamualaikum....


sekarang ni aku still ada kt ofis lg, hari ni aku ada training utk filing management... ni belum balik lagi sebab nak tunggu sampai pukul 10.00pm.. bukan apa, time tu la palang parking terbukak.. nak buat macamana kn... so sementara tengah menunggu ni, aku upload la sikit beberapa keping koleksi gambar2 yg biasa2 je... so kalau x suka tu just tengok je la ye.. bukannya luak pun...





ni kt melaka, time ni aku attend wedding member sekolah aku syaiful ridzuan, semasa nak tunggu time nikah malam tu kitorg jalan2 pusing kt bandar melaka petangnya....




aku dengan jambu tengah posing mantap...




kami buat free promotion utk Dataran Quayside...







aku, along dgn jambu sedang cuba utk menjadi beruk sebaik mungkin...





masa hari persandingan syaiful ridzuan a.k.a along...


sesi outdoor photo utk pengantin... gila panas...




ni pulak wedding member sekolah aku jugak sharul sharwan, dekat hari sama dengan along.. ptg esoknya aku dgn jambu gerak ke k.l pegi tempat diorg, nasib baik sempat..



ni kt dlm bilik hotel masa kt Tangkak, Johor... aku pegi bercuti dengan colleague aku andy a.k.a fendy heheh... pak dede , yus, kak siti ainon & izawaty PA bos aku... kitorg pegi mandi manda kt air terjun gunung ledang masa tu.. best..


masa ni kitorg kt dalam kapal besar yg kt tepi jalan, kt bandar hilir melaka...

2 comments:

  1. Thnx la che mat sbb add pict kahwin aku..insyaallah bln dpn aku pindah umh sewa jd aku nk bt mkn2 skt..jgn lupa dtg k

    ReplyDelete
  2. insyaallah beb... thanks, sudi2 la jemput ye...

    ReplyDelete